SOW

Název projektu: Remington Road Show

Účel projektu: Prioritním účelem tohotu projektu je zvýšit povědomí o brandu. Není to projekt určený přímo ke zvýšení prodejů, avšak budeme promovat 8 hlavních produktů, což může být důvodem pro zvýšení jejich prodejů - lze později zanalyzovat. Převážně je naším cílem, aby si zákazníci, kteří vstoupí do prodejny DATART, spojili Remington s produkty se zaměřením na péči o vlasy a o tělo a tato promo v nich vzbudila důvěru v naši značku.

Rozsah práce: Bližší informace o průběhu projektu naleznete v Ganttově diagramu, hlavní okruhy jsou však tyto:

  • Návrh a výroba pódia
  • Vymyšlení programu akce
  • Domluva s Datartem ohledně hlavních záležitosti celé akce
  • Zajištění zaměstnanců (kadeřník, vizážista, moderátor, tým hostesek)
  • Zajištění oblečení pro zaměstnance
  • Zajištění školení na 1 den
  • Zajištění firmy na postavení / rozložení pódia
  • Zajištění potřebného vybavení
  • Zajištění dobrého marketingu celé akce
Místo výkonu: Projekt Remington Road show bude probíhat dohromady 4 dny. Každý den proběhne 1 show na předem dohodnuté prodejně Datart. Každý den bude probíhat v jiném perspektivním městě.

Termíny pro přípravu projektu: 
  • Na přípravu projektu je čas od 10.1. - 30.2. 2018. 
  • Samotný projekt by měl být proběhnout v dubnu 2018 - musí proběhnout předběžné schválení přesných termínů.
Plán výdajů: Na projekt by nemělo být použito více finančních prostředků než 500 000 Kč (± 2 %). Pokud bude potřeba přesáhnout o více jak 2 %, musí proběhnout šetření důvodů a následné schválení navýšení rozpočtu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Ganttův diagram projektu

Rizika projektu